Kontakt Logg inn
Kontakt Logg inn
beha-amprobe_EVA-500-D
beha-amprobe_EVA-500-D
beha-amprobe_EVA-500-D_02
beha-amprobe_EVA-500-D_02

Beha-Amprobe EV-500-D KIT, testadapterpakke for ladestasjoner til elektriske kjøretøy

Nortelco Electronics har fått ny webside og webshop

Nortelco Electronics AS ble Adeptor AS fra 1. januar 2022, men dine kontaktpersoner er de samme! Endringen gjelder områdene Elektronikk og Automasjon, og vi har fått ny webside:

Få tilgang til strømuttakene på ladestasjoner for å foreta sikkerhets- og funksjonalitetsstester med simulering av elbillading. EVA-500-D har Schuko-kontakt.
Send forespørsel
4 uker leveringstid
Produktnummer: EV-520-D KIT
BESKRIVELSE

EV-500-serien testadapterpakker er designet for å teste funksjonaliteten og sikkerheten til ladestasjoner med metode 3 for vekselstrømlading. Du kan utføre tester med adapterpakken i kombinasjon med egnede testinstrumenter som installasjonstestere (for eksempel Beha-Amprobes Proinstall-serie) og/eller ScopeMeter (oscilloskop) (for eksempel Fluke 120B-serien ScopeMeter håndholdte industrioscilloskop). Med denne adapterpakkenen kan ladestasjoner testes i henhold til
IEC/EN 61851-1 og IEC/HD 60364-7-722.

SPESIFIKASJONER
Egenskaper og funksjoner
De egner seg for ladestasjoner med lademetode 3.
De har EV-kontakter for type 2 og type 1.
PE forhåndstest: Med denne sikkerhetsfunksjonen kan vernejordingslederen (PE conductor) testes for å se om det finnes farlig spenning mot jord.
PP-status ("Proximity Pilot"), kabelsimulering: Med dreiebryteren for PP-status kan adapteren simulere forskjellige strømegenskaper i ladekabler.
CP-status ("Control Pilot"), kjøretøysimulering: Med dreiebryteren for CP-status kan det simuleres ulike ladestatuser.
En LED-indikator for hver fase gjør det enkelt å sjekke om det finnes spenning.
Måleterminalene L1, L2, L3, N og PE brukes til å koble til testenheter, for eksempel en installasjonstester, for å foreta sikkerhets- og funksjonalitetsstester.
Nettkontakten gjør det mulig å koble til en ekstern last for å sjekke om strømmåleren fungerer og gir riktig avlesning.
CP-feil «E» kan simuleres.
PE-feil (jordfeil) kan simuleres.
Terminaler for utgående CP-signaler kan brukes til å sjekke kommunikasjonen mellom adapter (= simulert elbil) og ladestasjon. Dette kan måles med et ScopeMeter. Spenningsnivået bestemmer lademetode, og driftssyklusen til dette PWMsignalet (pulsbreddemodulering) bestemmer ladestrømmen.
IP 54-klassifisering – betyr at de er beskyttet mot støv og vannsprut.
DOKUMENTASJON